Sidor

söndag, december 13

Idag är det luciadagen

Fancy schmancy hotellfrukost i Oslo
Saknar den här derpy-derp:en.
Ibland tycker jag att jag är ganska duktig på att få saker gjort, men ibland skjuter jag upp "jobbiga" saker i oändlighet – vilket gör allt mycket jobbigare. Oftast, eller ja nästan alltid, handlar det om email. Lyckades precis skicka iväg ett mail som jag haft på Att Göra-listan i en hel vecka! Och det "lustiga" (stora citationstecken) är att det inte var speciellt jobbigt, och nu känner jag mig väldigt lättad. Varför gjorde jag det bara inte tidigare?
Det värsta är ju när man måste skicka iväg något som typ har med en fråga till en professor eller liknande att göra, och att den personen sen svarar och att det hela resulterar i att man måste skicka TRE MAIL TILL typ. Mitt största I-landsproblem.

Intensivt arbete sen jag kom hem men ändå himla trevligt. Försöker nu lära mig en miljon låtar till på onsdag (cirka). Längtar efter Aaron och tycker att det är lite dumt att jag i somras ba "alltså man SKA ju inte vara borta från varann såhär länge för det är totalt dumt och onödigt tråkigt" och sen blir det så igen nästan lika länge. Well-o-well, blir ju så när man ska tjäna pengar till brödfödan. Sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar