Sidor

torsdag, oktober 8

Oktober osv

Här var det inte livat!

I klassisk anda av stor upptagenhet försvinner prioriteringen att skriva något på bloggen. Ursäkta till er kära människor som vill läsa! Ni vet, det blir ju lite mycket sådär ibland.


Jag har fått en harpa till min lägenhet nu vilket underlättar övning sjukt mycket! Och på bilden är även Aaron och min cykel.

Jag var i Sverige och det var både himla fint och lite påfrestande!





Ja nu är jag tillbaka. Mycket att göra har det som sagt varit! Har haft lite panik men sen kom jag på något sätt över det ändå. Allting har gått bra såhär långt, tack och lov. Försöker att bara jobba på utan att freaka ur. Det ska nog gå bra. Efter min konsert den 19e Oktober lugnar det ner sig så jag måste bara hålla ut tills dess. Jag är ändå lite förvånad över att jag ändå fått ihop det senaste tre veckorna. Skrev ett arr för harpensemble, spelade upp första satsen av Monolog12 och mina två "jazzlåtar" på harp masterclass i måndags, skrev klart fyra låtar till min konsert, var i Sverige och hade Monika Z-utdelningen och gig med Josef. Det ska nog gå bra.

Igår och idag har jag dock varit hemma från skolan för att jag är sjuk. Har haft hostan from hell, men lite bättre har det blivit. Det positiva med detta är att jag verkligen kunnat tillåta mig själv att jobba på min dator och inte känna dåligt samvete över att inte öva etc.

Ja, inte mycket annat att rapportera. Brände fingret för att jag rörde vid en brännhet chocolate chip när jag vände på våra pancakes i söndags. Hade brutal smärta i flera timmar och har nu ett klassiskt hål i fingret pga bortpillad, död hud. Fräscht och även behagligt....

Nåväl. Vi kämpar på både jag och Aaron med tempot! Förutom förkylningen har vi det dock väldigt bra.

Puss och kram på er därborta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar