Sidor

måndag, oktober 12

Bra saker:

På något absurt sätt är jag inte as-stressad över min konsert som är om precis en vecka. Det ska nog lösa sig!

Har precis spenderat alla mina pengar på att köpa flygbiljetter! Dels över Thanksgiving till Santa Barbara (även känt som Paradiset på Jorden) med Aaron, och sen flyger jag ut från Los Angeles hem till Sverige på söndagen och kommer hem 30 november.

Men! Mycket glädjande! Har fått stipendie på 50.000:- från en stiftelse som man söker genom KMH! Bra för att finansiera skolan. Känns himla skönt faktiskt!

Det bästa är att jag börjar se ljuset i tunneln! Konserten på måndag är definitivt "puckeln" i min termin. Efter det kommer det inte vara lika hektiskt längre! (typ – kanske kommer hinna träna etc igen!?)

Idag ska jag även jobba mitt första pass som Stage Manager. Är bara lite nervös.. :-) Det ska nog gå bra det med.

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar