Sidor

tisdag, juli 7

Blah blah

Tre veckor och två dagar kvar i Sverige nu. Har gått lite mer än halvvägs.
Återstår gör sju gigs, följt av en och en halv veckas förmodligen ganska intensiv genomgång/sortering av lådor och saker.

Imorgon bitti ska jag åka svintidigt till Gotland med Josef och harpan. Ska bli kul! Hemma på söndag. Vädret ser väl inte sådär superlovande ut men det blir nog trevligt.

Idag har jag varit jättejätteduktig och skickat två email som jag skjutit upp. Och mitt visum har kommit så det känns ju bra. Inte så himla mycket panik denna gång, ändå.

Längtar fortfarande efter Aaron såklart men har det ändå väldigt trevligt här hemma. Asså önskar att man alltid kunde vara tillsammans ändå. Till jul kommer jag ju att vara hemma runt en månad också, och även om jag skulle kunna pusha för att han ska hänga med då vore det väl ändå roligare om han fick komma på sommaren i första hand. Och då kommer vi att behöva vara ifrån varandra såhär länge igen i December. Tråkigt. Men nåväl, vad ska man göra.


Edit: OMG INSÅG PRECIS ATT butiken "The Wooden Spoon" som ligger i Plano (45 min från Denton) säljer LINGONSYLT, ÖNOS-SAFT, OBOY, MÖRK SIRAP och en massa andra livsnödvändiga saker!! Lyckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar