Sidor

tisdag, juni 2

Världens bästa sista maj

Okej, så måste bara berätta.
Igår var VÄRLDENS. BÄSTA. DAG.
Så sjukt najs bara!!
Nu när den tre och en halv veckor långa "blixtrande storm at some point varje dag" perioden är över har solen börjat gassa i sann texasanda igen. Det är fortfarande varmt som förr, typ 22-31 grader, men mycket trevligare när det är soligt och fint jämfört med bara mulet och fuktigt.

SÅ. Igår.
Vaknade ovanligt hos Aaron, 9:30 trot eller ej. Vi gjorde en scramble med svamp, paprika, ost, tomat, avocado och bacon med toast till frukost. Vi spelade basket vid korgarna vid klubbhuset som tillhör mitt lägenhetskomplex, och när vi var som mest svettiga hoppade vi i poolen. Vattnet var perfekt temperatur och det var extremt skönt när man var så svettig. Vi låg där vid poolen en stund och degade i solen. Eftersom vi vaknat "så tidigt" kunde vi denna dag äta lunch! Alltså åkte vi ner och köpte den mest perfekta Banana Spliten som vi åt i skuggan av ett träd (lunch). Sen åkte vi hem till Aaron och satt på framsidan till hans hus i fällstolar och drack öl, gjorde Game of Thrones-quiz på telefonen och tittade på grannen som trädgårdsarbetade. Pratade kort med mamma. Lämnade Aaron och åkte istället för att plocka upp min kompis Basia. Jag och Basia åkte tillbaka poolen och hängde där i två timmar till, lol. Sedan spelade jag sims medan jag åt middag. På kvällen var det som vanligt Game of Thrones-häng i Arränginghouse (som Greg, Kyle och Nick har döpt sitt hus till..). Det var ungefär den mest episka episoden någonsin (även om jag åkte ut från chans till slutspel i vår Fantasy League (så töntigt) men det var okej). Sedan åkte jag och Aaron hem till mig, drack Ginger Ale och tittade på Breaking Bad.

VÄRLDENS BÄSTA DAG

och det höll även i sig denna morgon eftersom vi då åt våfflor igen, med grädde, färska ekologiska jordgubbar, lönnsirap och nutella. NOMNOMNOM. (och ägg och bacon. duh). Om jag fick skulle vi äta våfflor varje dag, men Aaron hävdar att man inte kan göra det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar