Sidor

tisdag, maj 26

Lol

Insikten om att oroväckande många ord i mitt svenska vokabulär faktiskt inte är riktiga ord... haha. Det framgick när jag ventilerade mitt examensarbete och Magister Milder ställde mina fantastiska formuleringar mot väggen.
Komponistiskt. Att visionera. Jag förälskades. "Faktiska liknelser". OCH SÅ VIDARE, lol

Btw, är hemma om exakt två veckor! Ska bli kul. Ser fram emot att inte bo med Kelsey och Catie längre LOLL eller som jag och Eloise kallar dem: upstairs Becky och downstairs Becky.

Det är tornado warnings typ varje dag här nu (get over it, weather) vilket är irriterande. Men det är varmt i alla fall. Det är ju bra att man kan tackla hysteriska regnoväder genom att ta på sig klänning och flipflops eftersom det är det som blir minst blött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar