Sidor

söndag, april 19

no title

Jag börjar känna av tempot jag behövt hålla senaste veckorna. Det har liksom varit väldigt många långa dagar.. Aaron har fortfarande körtelfeber stackarn och har också ASmycket att göra. Det gör att vi båda är lite on edge. Också för att det är så mycket som händer där hemma i mitt fall. Det har varit en väldigt turbulent vår på det sättet.. Men det är bra då som idag till exempel när man har lite allmän blues att vi kan åka upp till The Square och köpa kaffe och donut på Cultivar och allt känns plötsligt bra igen, i alla fall för en stund. Sen vet vi båda att det är mycket att göra men det är inget som man riktigt kan göra något åt. Jag känner mig bara allmänt emotionellt trött. Den här veckan har det varit massa strul (och jag vet inte ens om det är löst) för mig med immigration and stuff och jag vet inte hur det blir nästa termin men kan liksom inte göra något åt det för jag vet inte än vilket gör att det bara går massa massa energi åt att vänta och oroa sig. Och samtidigt hade vi två jätteroliga Gene Puerling-konserter med gästartister, men det var också utmattande, och framförallt mitt tempo de dagarna. Och vi har börjat repa med Zappas fd basist Arthur Barrow inför Zappakonserten nästa vecka och det kommer bli supermaxat och kul, men jag är så trött. Jag önskar att jag bara kunde sova och att någon kunde säga till mig att allt kommer bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar