Sidor

söndag, februari 1

What if...

Okej, så jag tror att jag ska skita i att göra klart arret på Box of Secrets och bara spela den solo istället. Dels för att jag har lite kort om tid men också för att jag typ inte vet vad jag ska göra med den. Det är ju bara tre ackord hela jävla låten i 10 minuter??? Och ändå vet jag att jag och andra ibland tycker att den är fin.. är det inte konstigt? Hm. Det här är andra gången jag gör ett seriöst försök att skriva ett utökat arr, och andra gången som jag känner att jag bara bygger ljudmattor utan att egentligen bidra med något nytt. Kanske är det så att jag inte kan skriva vettiga arr till den för att det inte är meningen att den ska ha något extended arr? Den kanske kan stå bara för sig själv? Visst kan den väl det?

Plus att jag då kan ha kvar den i Ab-moll utan att någon blir arg... A-moll vore inte optimalt ur programsynpunkt. Alla mina himla låtar går i öppna konstiga tonarter som C, D och F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar