Sidor

lördag, december 13

That my heart would know love without fear

I korta drag:

Harpstudion har fått bed bugs vilket är ganska vidrigt haha, så jag har inte kunnat spela på hela veckan. Ser fram emot att få spela på MIN harpa på tisdag!! <3<3<3

Hade min instrumentation final igår morse och jag tror att jag bör ha fått typ 100 poäng av 100.
Jag fattar hur string harmonics funkar nu. På riktigt. Det känns så sjukt bra.
Jag fattar den där kursen.

Efter mitt prov, efter att jag och Aaron brutalchillat/firat end of finals week (och ätit uppskattningsvis 50 crêpes) gjorde vi utflykt till Dallas Art Museum.






Tidigt i morse släppte jag av honom på DFW Airport. Nu ses vi inte på 2,5 vecka och jag saknar honom redan. Vi har varit med varandra varje dag i drygt tre månader nu. Känns konstigt att veta att man inte kommer ses. Han är och förblir det absolut bästa jag har (– orkar inte ens bry mig om att jag förmodligen vinner OS i cheesiness nu).

Jag körde Vince bort till ett helt gigantiskt mall i eftermiddag och tänkte att jag skulle försöka köpa julklappar – ended up also köpa saker till mig själv för seriously like $360. Hehe.. Berättigar det med att jag KNAPPT har köpt någonting ALLS på hela semestern (nej vänta, terminen? illa). Och även med att det faktiskt bara var vettiga grejer (däribland tre nya scrunchies till the signature ponytail!!!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar