Sidor

måndag, november 24

My heart

Oh, my lovely boy.
Det är så mycket som ska hinnas med nu före Thanksgiving, men idag åt vi i alla fall frukost på det gulliga crêpestället. Längtar så till på onsdag, då vi åker iväg för ett litet tag..



Vädret är åter varmt. Från att ha varit isande kallt nollgradigt och ha snöat (!) en dag, är det nu åter tillbaka på en stabil 17-22-graders-nivå. Men det skiftar väl snabbare än vad man kan ana snart igen. Folk sa till mig när jag kom att "Texas weather in November is a roller coaster" men jag fattade inte vidden av det förrän det faktiskt hände.

I fredags hade vi vår stora konsert med Jazz Singers. Det var faktiskt fett roligt och efteråt gick vi alla + respektives till Mellow Mushroom som är ett assoft pizzahak/restaurang. Fina fina kompisar har jag fått i den här gruppen!
Det är också ändå kul att sjunga small group också när folk är bra på den grejen.. Jag är bra på den grejen, vilket är ironiskt. Eller nej egentligen kanske inte. Jag har hört det under hela min uppväxt.
Dock är det något som bör ske endast ett fåtal gånger om året…….



Ett av mina solon är på Magnolia.
I den går texten:

I never could have known in a thousand daydreams
that my heart would know love without fear.
But as the ocean's current finds the moon,
through seasons and storm clouds 
I found you.

Det är sjukt fint.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar