Sidor

lördag, oktober 11

Groovin' too hard, man

Life!

* Det är fredag och jag skulle så gärna vilja göra klart min arrangeringsläxa i "write counterline to Caravan" innan helgen men än så länge har jag bara skrivit av melodin i Sibelius och jag måste åka till Brookshire's och handla mat innan det blir kväll och jag och Eloise ska ha girls' night out.

* Det är fortfarande 30 grader ute men till helgen ska det tydligen bli lite svalare.

* Har haft några riktigt långa dagar den här veckan med uppsats, prov, öva till lektioner etc, och dessutom har Jerry Bergonzi, Vic Juris och Adam Nussbaum varit här och coachat våra forum-grupper osv (och de sa massa snälla saker till mig vilket var väldigt kul, och jag har en underbar bild av Adam Nussbaum plays the harp).

* Mitt harpensemble-arrangemang is coming together really nicely now, och Dr Haefner föreslog the other day att jag borde försöka få det publicerat, och tipsade även om två förlag som borde vara intresserade.

* Aaron är den bästa på alla sätt. <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar