Sidor

tisdag, september 9

Intensivt

Never ending amount of homework!!
Det här är verkligen skola på ett helt annat sätt än vad jag upplevt sen jag gick ut gymnasiet. Järnspikar. Man (försöker) gör(a) sina läxor, och de är oändligt många. Sen försöker man också hinna sova, men andra saker kommer i vägen. Och förutom läxor måste jag lära mig sjukt mycket grejer?? Rep och uppspel och harpensemble och jättemeckigt tema och vad ska jag spela på den där låten osv osv. Ska skriva en uppsats om en stråkkvartett till på torsdag, är på god väg att välja stråkkvartett. Jag har varit igång och gjort saker hela tiden mellan 8 och 18, och sen var tanken att jag skulle gå hem och plöja typ tre timmar till men istället var jag med Aaron… nåväl. Enda ångesten även att jag typ har fått ont i halsen. Det självklara priset som jag alltid får betala för att jag sover för lite. Hetsäter esberitox och strepsils. Må det hjälpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar