Sidor

lördag, september 27

Good times

Ännu en vecka har gått. Dagarna flyger iväg. Denna helg ska jag skriva arrangemang för harpensemblen på min gamla "hitlåt" (inom stora citationstecken) Skogen. Och på torsdag ska även stråk-arret av det ännu icke fastställda pianostycket vara klart. Ahh, gotta love arranging.. 

Igår kväll var det fest i Cali-house för Aarons ena roomie Barnie fyllde år. Det var fett kul. Det dracks livsfarlig bål ur röda plastmuggar och jag och Aaron vann fem gånger i rad i beer pong!! Det var insane. Vår streak bröts till slut mot Barnie och Eloise på death cup vilket basically inte är en riktig förlust…. Maha.

Igår spelade även harpprofessorn Dr Haefner Ginasteras harpkonsert med symfoniorkestern och det var fruktansvärt bra. Aahahhhh. Blev star struck av min egen lärare. 
Nedan en bild från det, plus en bild vi tog för ett par veckor sen av harpstudion. Jag älskar att ha harpkompisar, så mycket <3<3<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar