Sidor

onsdag, september 24

Aahhhh

Jeeeezzz. I morgon kommer bli en krävande dag. 
1. Sånglektion (och måste hitta något som jag "vill sjunga" till dess)
2. Turen är kommen för min forum grupp dvs small jazz combo group att ha performance för de andra i kursen. Känns väl ganska bra. Eller, jag kan inte göra så mycket mer än vad jag gör, förhoppningsvis har gruppen en bra dag typ…
3. Ångest, timmen direkt efter Forum-framträdandet måste jag spela upp så långt som jag har kommit på mitt stycke på harpmasterclass:en. Aaahh obehagligt att spela musik där det finns en färdig referens. Och obehagligt att spela harpa utan att sjunga över huvud taget. "Obehagligt".

Det som är bra med morgondagen är att klockan 18 kommer det att vara över.
Nedan: bilder.

På temat: Aaron med harpa


På temat: Aaron i morse utanför deras hus


På temat: Game day makes people match their shirts




1 kommentar: