Sidor

söndag, september 21

A very college experience


Åh lördag, du är så bra. 
Igår tog gjorde jag och Vince the van fredagsutflykt till Walmart och Target och köpte ny lampa till skrivbordet, recycling bin till köket (så att mitt european environmental friendly heart kan känna ro) och lite annat smått och gott. 
Idag var det game dayy! Extremt collegiey experience. För det första – day drinking! Det är kul. Man känner sig dock lite lagom sunkig när solen är asvarm och allt är fuktigt och man typ är full och raglar omkring bland alla frats och sororitys på tailgating (som är typ frat/sor-barbeque-party-ish utanför stadiumet i samband med alla games. Många av dem som hänger där tar sig aldrig in på stadion haha). Det var verkligen kul, men både jag, Eloise och Aaron kände lite att nu vet vi vad det här är på den här skolan, alltså behöver vi inte gå på det igen i år, haha. UNT vann i alla fall med 77-3 vilket är en helt orealistiskt score. Vi gick dock efter the half time show och jag och Eloise stannade på McDonalds på vägen hem. Fyllekäk klockan 5, lol. Deras pommes är så sjukt mycket godare här, plus att de har baconburgare omnomnom. För övrigt gick jag och sprang på the treadmill idag för första gången på typ tre veckor eftersom jag FINALLY är fri från the cold of doom. Alltså är jag berättigad burgare är min poäng.
I kväll ska jag och Aaron gå ut. Det här har varit världens bästa antiproduktiva lördag.
College är så himla kul. Puss osv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar