Sidor

torsdag, augusti 21

Wednesday

Highlights: 

* Min sånglärare verkar verkligen vara världens najsaste person. Ska bli kul.
* Jag ska ha harp-ensemble. HARP-ENSEMBLE!!!!!! The epicness
* Har gått hem från campus två ggr. Det har gått bra, man blir bara så jävla svettig så man vill inte gå andra vägen så att säga. Snyltar på mina roomies skjutsvänlighet tills campusbussarna börjar gå på måndag. Varför de inte går under orientation week är ett mysterium som ingen kan förstå.
* Mitt rum känns sjukt mycket mer homie nu – har köpt finare beddings-grejer, en lampa, satt upp alla fina foton osv. Surrounded by friends and family!
* I morgon 9-12 ska jag göra jazz proficiency exams, dvs tenta av all teori och visa att jag klarar av att gå vidare till de avancerade klasserna. Är hundra procent säker på att jag kan grejerna utan och innan egentligen, men är lite orolig att min ännu sommarsovande hjärna på något sätt ska hindra kunskapen från att komma ut. 
* Vårt internet strulade under 1,5 dygn, men jag fixade det imorse. 'cuz im a genius. Nu är det super speed igen.
* Hängde på vårt poolområde idag, enda problemet var att vattnet var för uppvärmt för att riktigt svalka. Saker som inte funkar när man ska svalka sig för sent på eftermiddagen.
* I morgon em/kväll är det Mean Green Fling, vilket tycks vara nåt sånt där hysteriskt college-stereotypt event som alla går på. Ser fram emot med spänning. Mean Green är ju då alltså fotbollslaget på UNT, Eagles. 
* Att äta lunch i the cafeteria är det mest typiskt amerikanska man kan göra. Jag älskar det för dess epicness, och jag älskar att gå runt på campus. It's so neat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar