Sidor

tisdag, juli 1

You fool nobody but yourself

Den här grejen med att ha Anna och Astrid kan ju vara det som jag är mest glad över. Faktiskt.

I morse kom Anna hem till mig igen och vi åt frukost, eftersom Gustaf inte hade någon mat hemma, och tittade på mera Sherlock. Jag älskar Sherlock – det är det bästa som har hänt TV sen Downton Abbey (och alla tant-skämt upphör här).

Sen hände vi på stan. Köpte skitsnygga örhängen i present till Astrid och drack kaffe. Jag provade kläder. Sen drack vi te hemma hos dem. Fint.

Hemma på kvällen har jag bland annat
1) gjort min första riktiga "för distraherad av radioprogrammet"-matlagningsmiss – en paj, men glömde äggen. Men det blev gott ändå, om än lite platt.
2) försökt styra upp hela "6-konserter"-röran som blivit hemma senaste veckan. Olika set-ups i väskor, osv. Nu är det lite mer som vanligt.

Alla borde lyssna på Bit för bit i P2. Min mamma är med och är bäst.

Glöm ej de vissna bladen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar