Sidor

tisdag, juli 15

Ljusa kvällar i Juli

Ungdomens glada dagar, osv!
I fredags kväll – middag och drinkar med Matilda och Astrid hemma hos Matti.
Lördags kväll, samma upplägg fast hos Astrid, följt av Thaibåten, observation av den hysteriskt långa kön till Trädgården, och F12. Mycket kul kväll, och festligt på ett sånt där sätt när man lägger sjukt många pengar på tequila och dansar på ett podie. Det fanns cash, för att använda ett gammalt kärt uttryck, sen försvann de. Tur att jag inte klubbar så ofta..
Mysigt i alla fall att promenera Nybrogatan upp med Astrid och prata låtsasdanska i morgonljuset vid 5.





Igår var en dag av perfekt väder. Sjukt skönt  när det är mulet men fortfarande 24 grader efter att ha haft sol i en vecka. Jag och Josi hängde, käkade (pannkaks)lunch och promenerade, och på kvällen var jag, Anna och Astrid hos Hallby. Det var också himla fint. Puss och kärlek. Jag har så sjukt fina, intelligenta, kloka, insiktsfulla, roliga och snygga kompisar. Imponeras nästan över mig själv, att jag lyckats hitta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar