Sidor

måndag, juni 2

Vreden!

Igår kväll vart jag PISSED!! OFF!!!. Så till en grad att det tog fram mina absolut mest osympatiska sidor och jag ringde Anna och vi gemensamt kräktes lite (eller, jag sa elaka saker och menade det och hon hejade på som en riktig sann vän<3).

DET FINNS FAN IDIOTER.
Det bästa är när man sen aktivt försöker vara elak mot personen(rna?) och denne(dessa?) inte fattar, eftersom den(dem?) är efterbliven(na). AAARGHH! Jag var så arg att jag inte kunde somna, och sen så drömde jag om det och var fortfarande arg när jag vaknade och en bit in på dagen.
Känslan lindades dock något av att matcha armband med nagellack.

Sen repade jag med mina stråkkompisar till på onsdag och de spelade jättefint och det var jättekul och det är därför man skriver musik, och jag känner mig sällan så som i mitt rätta element som när jag repeterar musik som jag har skrivit.

Har fått blåsor på två fingrar pga övning på dumma jobbiga gliss i min harpläxa.
Pga rädsla lyckades jag inte säga till Torbjörn att jag inte har skrivit på låten som jag skulle visa på torsdag. Alltså ska jag skriva det nu. Eeh…

Well, o well. Rep i morgon igen och jag längtar lite. Sommarlov på fredag.
Jag har de bästa runt omkring mig för att hantera ilska och vrede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar