Sidor

fredag, juni 6

Sommarlov(?)

Ja, jag tror att jag rent officiellt har sommarlov och det är ju sjukt. I praktiken är jag dock inte riktigt färdig än – har några lösa trådar kvar att knyta samman innan jag verkligen kan säga tack och hej till Ackis, men det känns ändå väldigt bra.

I korta drag: terminskonserten med jazzsångarna i onsdags var en mycket fin tillställning och jag själv hade det musikaliskt väldigt väldigt roligt. På kvällen fyllde Asta min Asta år, så jag och Anna gick efter konserten och mötte upp henne och juristvännerna. Jag gick och la mig 1:30 och gick upp 6:30.
Hetsövade harpa, terminshögtid där jag var tvungen att vara delaktig, hetslunch, sista harplektionen och, direkt efter, projekthandledning med Torbjörn.
Fruktansvärt trött efteråt.

På kvällen studentmottagning och någon sorts revival. Mötte Astrid och vi satte oss på medis. Bra kväll, avslutad i Astrids säng. Och i morse kom Anna hem och vi åt pancakes och det var nationaldag och sommarlov och jag hade en ledig dag framför mig och allt var fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar