Sidor

lördag, juni 7

I walk on undeterred

Igår gick jag och la mig klockan fyra. Vad hände? Jag var på festligheter. Eller, först träffade jag Matilda och vi hade en så mysig stund av att ses och catcha upp, strosa runt och titta i affärer. Sen var jag hos Beccis och drack bubbel med jordgubbar för att fira resultatet av hennes hårda arbete. Och därefter på fest hos Amanda. Trevlig kväll! Hängde med Björn och Joel och det var fint att ha varit kompisar i sex år.

Det här har varit världens mest stillsamma dag och det känns underbart. Det var länge sen jag vaknade efter 12.
Jag tvättade i alla fall. Jag gillar att tvätta för när man har gjort det är alla ens favoritunderkläder och kläder rena. Obviously.

En annan sak som jag gillar är att jag kan höra när låtar går i fel tonart. Och att jag hör vad det är för ton som plingar när jag råkar slå med teskeden i kaffekoppen. Det utvecklas!

I morgon ska jag boka flyg och det gör mig rädd och längtig på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar