Sidor

söndag, juni 29

Hädanefter ska jag va bra för mig

Det är mycket roligare att ha konsert när rösten fungerar i alla fall nästan precis som den ska. Lusciniakvartetten sjöng i Skuttunge kyrka, och det var fröjdefullt!

Igår kväll bokade jag mina flygbiljetter till USA och det kändes episkt, lätt panikslaget och väldigt bra på samma gång. Därefter åkte jag och tittade på Sherlock och sov i Annas säng.

Idag: brunch m Anna och Astrid, och sedan dagens arbete i form av konsert då på kvällen. Följt av Sherlock med Anna igen. Fin dagskombo.

Insåg idag, när jag och Astrid en kort stund tänkte att vi skulle uppgradera konsertklädseln, hur sjukt många potentiella konsertklänningar jag. Konstigt hur det ibland kan kännas som att man inte har något att ha på sig.

Jag är okej. Har skitfin ögonskugga på mig och håret är nyklippt och fräscht. Ledig i sex dagar nästa vecka, och om det inte vore så kasst jävla väder skulle jag ligga i en solstol. Istället kanske man skulle se till att få saker gjort.. Kanske komponera? Eller gå på museum.

Allt jag vill är ju att ha picknick vid Tyresö Slott. Och åka vattenskidor, och kanske gå ut och göra något ogenomtänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar