Sidor

fredag, juni 13

Frågan om sommarlov, igen

I natt vid halv 2 skrev jag äntligen klart min kompositionsanalys/projektreflektion. Det var slutet på en mycket lång dag, med två rep och ett planknings-/sibeliuschopsjobb. Ändå en rätt bra extraknäck.

Betyder i alla fall att jag är klar med skolan för i år. Eller?? Kan det verkligen stämma? Jag ska lämna in signerade KMS-protokoll, och föra över filer från skolans datorer. Sen är det sommarlov. Craazyy.

Nästa vecka börjar helt enkelt det nya – sommargrejen liksom. Förbereda konserter och hålla igång övningen, men i övrigt även ha picknick, göra utflykter och bada. Det ska bli underbart.

Jag tittar på youtubefilmer och försöker kora vinnaren av de tre finalbidragen i tävlingen "Annas studentboende i Texas". Alltså åh. Hamnade även på typ "visit Denton"-videos och det verkar underbart. Jag längtar så mycket. Allt ser precis ut som det gör när man spelar Sims 3 Universitetsliv!! (well, knäpp referens men ändå)

Och idag, äntligen en lite lugn förmiddag. Ikväll har jag ett mingeljobb med Johannes på någon sorts H&M-fest på Moderna muséet, och innan dess ska jag springa, vilket jag längtar efter, och öva på Mikaeligrejerna till konserten imorgon. Och på söndag ska vi till Yasuragi på kick-out med kårstyrelsen – episkt!
Allt är bra så länge jag inte stressar över saker som hänger i luften. Och det är nog bara en fråga om inställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar