Sidor

onsdag, juni 18

En magisk dag

Okej, så idag var jag med om den bästa sommarutflykten.
Jag, Anna och Viktor satte oss i bilden och åkte ner till Norrköping för att gå på Harry Potter – The Exhibition vilket var det mest maxade. Livet med Harry passerade i revy och jag tror att vi alla kände oss återupplyfta av hur fantastisk världen är, och hur tacksam man är att ha blivit född i precis rätt tid för att bli färgad av Harry. Utmattningen efter denna totala eufori, följt av some serious money spending i merch-shoppen, är stor. 



Ahh, magical.

En helt annan sak: jag skulle säga att uppskattningsvis 80% av all tid som jag lägger på business-relaterat arbete (såsom att byta datum på programblad och skicka till rätt person, skriva fakturor, svara på mail in general osv) går åt till att jag sitter och angstar över hur jobbigt jag tycker att det är, flamsar runt på internet, tittar bland mina dokument utan att dra slutsatser och bara in general tycker att det är hemskt och jobbigt, och 20% är getting the actual work done. Vore så himla mycket bättre om fördelningen vore tvärt om. How to?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar