Sidor

tisdag, maj 20

The birdies sing

Ibland så förvandlas jag till…
en fågel.
Jag förvandlas till en fucking fågel.
Det är nästan patetiskt.
Men mmm, knäckemacka med avocado.
Idag jobbar vi med centrerad text eftersom det är så otroligt skojigt.

Liselotte former Liselall Östlol var SÅ JÄVLA BRA på Kägelbanan igår. Verkligen upplyftande bra!! 


Ja, och vidare kan jag också bjuda på en dark haired youth/fair haired youth-bild från i lördags.


Och när jag skulle stimrapportera igår och letade efter kontaktuppgifter på Jan Wallander-stiftelsens hemsida hittade jag följande bild där. Alltså åh, jag blir kär i harpi <3 och tycker typ att bilden var lite rolig trots att jag ser aningens plågad ut. 
Det är feelingen, vet ni. 
Så OTROLIGT uttrycksfull.


Nej, blahi blaha här sägs inte mycket vettigt. 

3 kommentarer:

  1. dark haired youth <3

    SvaraRadera
  2. Åh! Anna får jag ta bilden du fotade? Puss Lise
    p.s. blev så glad för allt du sa efteråt till mig! <3

    SvaraRadera