Sidor

söndag, maj 18

Stil kommer inte gratis

Det är söndag. 
Jag blev arbetsbefriad idag – JIPPIIIE!! Vilket innebär att jag kan gå på lillebrors födelsedagsfika. Mys. Solen skiner och jag ska köpa en ny bikini. Fruktansvärt mycket träningsvärk efter yogan igår. 

Sen sist: Johans examenskonsert – en så himla najs tillställning med mycket fin stämning i publiken! Det var fantastiskt kul att få vara med på ett hörn, kul att få uruppföra hela sviten och framförallt kul att få spela med Johan. Hurra! Dessutom fin efterfest. 
Rosa liljor med ungefär världens gulligaste kort blommar nu i mitt fönster.

Igår var en solig lördag då jag kombinerade jobb på skolan m att sitta i solen då tillfälle gavs. 
På kvällen på med sassy stassen och promenera Nybrogatan ner, med klackarna i handen, till Grand där jag, Anna o Astrid satte oss och drack champagnecocktails och åt oliver. Det var fantastiskt. Sen kom även Viktor och Bea, och jag fick möjlighet att ta den här fina bilden nedan – favoriterna och slottet! Aaah


Skulle behöva öva harpa men har för mycket träningsvärk i armarna just nu. Skulle behöva städa lägenheten men prioriterar hellre att tvätta håret och gå och köpa en bikini.

Med anledning av andra händelser den här veckan funderar jag på hela "plötsligt händer det"-fenomenet. Jag undrar hur det kommer sig, vilka förutsättningar som är närvarande och hur mycket som är de inblandade personerna kontra generella omständigheter.
En sommar kvar, sen åker jag bort en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar