Sidor

fredag, maj 23

På min innergård

Aah. Lite lagom bakis men mår i övrigt prima. Underlättas av att jag har suttit i solstol på innergården i bikini och haft det extremt gött, + att jag målat naglarna fantastiskt silverglittriga så att jag blir distraherad av att titta på mina händer och att jag nu dricker saft med is. Aaaah. Sjukt, men fantastiskt, att det är så somrigt ute.

Igår var som sagt ett trevligt gig följt av en trevlig kväll. I morgon går bilen till Motala typ 6:30 vilket är sjukt tidigt. Har någon slags romantiserad bild av att det kommer vara så härligt med arla morgonstund och solen kommer skina och vi (eller i alla fall jag) kommer vara pigga och redo att möta dagen och vägen och TOTAL HARMONI kommer att infinna sig. Vi får se hur det går. Jag tänker inte köra bilen i alla fall, hehe…..

Jag ska väl försöka öva lite på det i alla fall nu snart och sen jobbar jag på skolan i kväll. Ändå verkligen en najs grej när man har gjort programmet så många gånger att man inte behöver förbereda så mycket utan istället kan, t.ex. SITTA I SOLEN. Moahaha. Skönt resonemang med tanke på att jag ska skriva asmånga toner i nästa vecka, och att jag mötte Torbjörn i korridoren härom dagen och ba "jaaag skaa skriva den däär grejen nästa veckaaaa!" och hans kommentar var att jag var "mer spejsad än någonsin". Ahh. Det ska nog gå bra ska ni se. Balansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar