Sidor

fredag, maj 9

Kontraster

I den tredje sekunden går man runt och säger att "ååh det är så härligt för jag har aldrig haft det så här lugnt i maj någonsin förut!" och så flamsar man bort en hel eftermiddag och mår jättebra men är kanske inte på toppen av sitt livs effektivitet.

… och så, i den fjärde sekunden, HETSAR man ut mail till USA och koordinatorer på skolan och folk som inte svarar på en gång och plötsligt brinner det i ALLA knutar och ska man översätta till USD officiellt eller inte och vilka dokument behövs egentligen och kommer jag behöva skriva ett femtimmars-engelskatest IMORGON och hur ska det gå egentligen och jag vill inte styra saker men ingen kan spela på rytmus inför NSM nästa vecka och hur blev jag egentligen in charge för den grejen jag skulle ju inte lyfta ett finger för New Sound Made i år och vänta jag har sånglektion med Irene OCH harplektion idag och jag måste tydligen gå till banken och när stänger banken och varför kan inte folk bara svara på mail ??????


AAAAHH KONTRASTER HÖRNI, VISST ÄR DET HÄRLIGT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar