Sidor

tisdag, maj 13

Förteenf of Mey

Längtar till imorgon kväll. Dels för att lillebror fyller 18 och vi ska äta lite middag o fira honom, plus att Bobby McFerrin spelar på konserthuset men FRAMFÖRALLT eftersom jag då inte behöver tänka på den jävla NSM-promokonserten då längre. Så får man väl kanske inte skriva på internet. Men ni ska veta att det inte har något att göra med själva eventet som sådant, det ska bli lite kul att komma dit och det blir säkert bra och lalala, men med mina känslor inför det och min totala ovilja att styra upp saker när jag inte fattar hur jag hamnar i den här jävla situationen gång på gång?? Aaarrrgghh. Alltså mitt totalitära hat mot ansvar har byggts upp över lång tid, det lovar jag. Well o well. Snart över. Framtid dåtid.

Repade i alla fall med Johan idag. Mycket roligt. <3

Har skitmycket grejer på "att hålla koll på/att göra"-listan men har varit väldigt bra veckans två första dagar. Heja heja we cans do it.

Mindre panik m texaspappren nu också. Behöver inte skriva TOEFL hurra så nu ska jag bara försöka fatta hur man avbokar den. Feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar