Sidor

tisdag, maj 6

Forever 22?

Oj, vad det känns som att dagarna springer iväg ibland.

Jag fyllde år! Det var en mycket fin dag! Familjen var här och fikade och sen drack jag ölen och käkade på Londoner i extremt värdigt sällskap av Astrid, Josef, Calle o Jonathan. Fick fina presenter och hade en perfekt lagom nivå av söndags-party. 



Jag har en massa ros-dekorationer kvar hemma. Luktar fantastiskt och är bara allmänt bedårande.


Så, det var söndagen, och igår blev det inte mycket gjort på dagen annat än städa, springa o luncha m Josef, som för övrigt fyller 27 idag hurra hurra hurra! På kvällen spelade hans band på Fasching, vilket föga förvånande var sjukt fett, och vi stannade kvar på jammet efteråt och stämningen var hög. Jag hade ett sjukt roligt jam med Ludvig, Fabian o Simon Berggren som jag aldrig spelat tidigare med men som spelar hur fint som helst så det var sjukt kul. Aaaah, kul m musik osv.


Idag är det tisdag och jag måste öva sång, och jag insåg precis hur pinsamt länge sen det var jag gjorde det..
Blaaa blaa blaaa har inget vettigt att säga.

Eller jo! Att fylla år gör ju att man funderar lite på vad man gjorde under ens föregående levnadsår. Det blir ju mest arbetsrelaterat men i fredags skrev jag klart Svit för sång o fagott så den kan jag lägga till listan över saker jag skrev under mitt 21:a år. Man kan även nämna att jag var på Kina-turné för andra gången, uruppförde en lång svit, hade ganska väldigt många kyrkkonserter, började leva mer yolo och dricka mer alkohol, haha! Funny because it's true.

Nu ska jag öva sången. Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar