Sidor

söndag, maj 25

Fälten från en bil


Motala var en fin upplevelse.
Klarade morgonen tack vare en utmärkt chaufför, och tillgången på två hoodies och kanske världens skönaste byxor.

Sverige kan vara hemskt vackert i solen, med rapsfälten och vattnet och några fluffiga moln, villor och kossor och halvt nedvevade rutor så att vinden liksom slår i luften.

Trots att man blir varm och klibbig, och aldrig är så lycklig över att få duscha som efter en sådan lång dag, älskar jag värmen och solen. Äntligen.

Härom dagen spontanköpte jag tre sjukt fina och bra konsertklänningar som jag råkade se när jag var inne på H&M för att kolla efter en bikiniöverdel. Är så glad över dem.

Idag ska jag gå och rösta, sen ska jag springa. Jag önskar att jag kunde få gå på sommarlov already.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar