Sidor

lördag, maj 31

Besegrad?

Det är lördag och jag har jobbat konsert, och det var det absolut mest episka slutet på min tid som konsertvärd eftersom både första satsen på Prokofievs Sinfonia Concertante OCH Ravels stråkkvartett spelades! Alltså jag hade så FRUKTANSVÄRT mycket feeling och kunde liksom inte hålla mig ifrån att springa runt och sjunga/vissla med i hela Prokofiev under repet, på ett så okontrollerat spirande sätt att jag misstänker att somligt folk nu på riktigt tror att jag är åtminstone halvt störd i huvudet.

Jag sprang också. Hade tänkt hinna så mycket mer men det gick ju liksom inte, har ändå hållt igång hela dagen. Jag misstänker att jag kommer att misslyckas med att färdigställa mitt tänkta projektarbete, och att jag kommer få skriva om något annat som jag redan gjort istället. Känns lite otänkbart att liksom se sig besegrad av planeringen, men det ser ju ut som att det kommer bli så nu. Egentligen är det enbart min stolthet som då får sig en törn så det kanske inte är så farligt. Eller, vad händer? Personlighetsutvecklingen??

Nåväl.
Nedan: mingelgigsnoter från förra veckan. Min favoritlåt i åttan och frikkin mycket pedaler, men intet är omöjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar