Sidor

tisdag, april 15

Translated daughter, come down and startle composing mortals

Ooooch vi inleder denna nya "uppstyrda" vecka starkt med – jajamän ni gissade rätt – måndagsöl!!

Nejmen, det är snart inte roligt längre. Eller alltså, roligt är det ju verkligen, men inte så smart smart..

I alla fall. Jag och mamma var och tittade på interpretpriskonserten m främst Nisse Sparf men även bl.a. Bengt Forsberg. Efteråt hängde vi med till konstnärsbaren och det var som väntat himla trevligt.
Känns på något sätt mer befogat med måndagsöl när man är med sin mamma..

Men tro inte att jag inte gick upp klockan sju idag för det! Nej minsann, slut på sötebrödsdagarna.

Jag älskar att inte ha lektioner för då hinner jag öva och skriva. Och idag hade jag duktig sångelev också. Önskar att jag hade en mecenat så att jag alltid kunde göra det som jag själv ville.

Liljorna har vackert slagit ut. Det gläder mig.
Är väldigt pollen-trött i huvudet och det gläder mig inte så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar