Sidor

lördag, april 19

Påsk och sånt

Så gick det några dagar.
Highlights från skärtorsdag och framåt:
I torsdags fick vi veta att Erik vår favoritbas kommit in på operahögskolan! Alldeles för bra för att inte fira. Så till min stora glädje blev det inslag av daydrinking på Londoner.
Jag tog bara en enda bild på Erik och den blev jättedålig, men jag, Viktor och Johan tog tydligen diverse bilder med blandad framgång.





Efter dessa eftermiddagsöl åkte jag och Josef till Folkoperan och Matteuspassionen. Pappan och hela föreställningen var himla bra och verkligen spännande! Fint att träffa allt folk man känner och inte känner också. Efteråt stannade vi kvar och käkade på Folkbaren vilket visade sig vara ett supernajs ställe. Hängde lite med pappan, smakade på Josefs råbiff för första gången, drack cavan osv. Mycket bra skärtorsdag.

På långfredagen: två lyckade men utpumpande konserter m Mikaeli. Bilden har Anna tagit.




Idag är jag ute i Tyresö för påskmys. Jag sprang i skogen och lyssnade på Sibelius violinkonsert och det var så bra. Det allra bästa är verkligen sista biten hem genom hagen, då man kan springa det allra fortaste man kan.


Och ikväll: Påskmiddag! Och solsystemet på ett ägg.


1 kommentar: