Sidor

lördag, april 12

Men du är nära när vi gungar



I torsdags: Södras melodifestival och en mycket svängig lillebror.
Man minns så väl känslan från sin egen melodifestival, och hur episkt det var. Känns länge sen nu. Lite som att vara tillbaka på södra nu för tiden också, det känns tillräckligt avlägset för att man inte ska längta tillbaka. Väldigt kul att se i alla fall.

Till höger: mormormorfar-selfie


Igår eftermiddag var jag ute och sprang i det fina vädret, äntligen. När jag typ var påväg att börja röra mig tillbaka mot start ringde Astrid, så då fortsatte jag en halvtimme till medan jag pratade med henne. Så extremt oväntat jättesoft grej att springa och prata i telefon samtidigt!! Man blir precis lagom distraherad så att man glömmer bort att man springer, samtidigt som man upplever naturen och tvingas hålla ett behagligt tempo så att man orkar prata.
5 av 5 toasters.

Sen var det också najs eftersom jag till slut, trots att det gick långsamt, ändå hade sprungit 8 km och så långt har jag inte sprungit sen i somras. Kändes bra! Rätt skön träningsvärk i benen idag dock…

Men åh vad det är bra att springa. 

I eftermiddag har vi konsert m Luscinia i Södertälje, ska inte glömma stämgaffeln. På morgonen har jag skrivit på I en kuliss av moln, vilket är bra med tanke på gårdagens totala kompositionsobefintlig-fail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar