Sidor

söndag, april 13

Fånga mig själv

Ahh.
Den här dagen känns som ett enda stort försök att fånga upp mig själv. Bekymmerslöst slängda bitar av den inre strukturen som jag nu går efter mig själv och plockar upp, så som man går efter ett amoklöpande barn och ställer allt till rätta igen.
Alltså jag vet inte vad jag har pysslat med på senaste tiden.
Helt seriöst, vad hände?
Det är som att jag inte kan styra mig själv längre! Och även om det på många sätt är en positiv
utveckling har det sina klara nackdelar eftersom det känns som att jag inte riktigt får något gjort, och än mer oroväckande är att jag inte tycks BRY MIG?, och framförallt som att jag inte riktigt har koll på läget. Det är ju extremt soft så länge man inte inser det själv, så att säga, men det måste få ett slut. Det här går ju inte Anna, JA NU PRATAR JAG MED DIG.
Okej skriver till sin egen hjärna på blogg, ett av de första vansinnestecknen? Lol, okej knappas det första.

Kul konsert igår. Nu tvättar, städar/plockar noter, stryker, mailar, springer, fixar jag.
Nästa vecka HAS to be better ur ett produktivt perspektiv än vad de senaste, jag vet inte, SJU? veckorna varit. Allt är bara flams flams.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar