Sidor

onsdag, april 2

"Every so often we long to steal to the land of what-might-have-been."

Undrar om jag var lite väl entusiastisk med ryggflexandet på yogan idag eftersom jag nu har lite svårt att andas när jag rör svanken.
Idag sa Wanda att mina solhälsningar såg "jättefina" ut och jag blev ungefär lika glad som en femåring skulle ha blivit. Hon är inte direkt typen som flödar med beröm vanligtvis, så det var upplyftande att få känna att jag kanske ändå har lärt mig nåt efter 1,5 år i alla fall.

Ja, what else –
Realismen, kom tillbaka till mig! Vad är det som händer liksom.. Jag vet inte när men den har omärkligt runnit ut ur min tillvaro och även om det är på sätt och vis är najs är jag osäker på om det egentligen är riktigt bra.

Började se över konsertkalendern för sommaren och insåg att jag för första gången kan låta bli att skaffa ett "normalt" sommarjobb och ha fullständiga belägg för det. Feeling. Sommaren med kompisarna och musiken. Det är också därför man ska jobba med det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar