Sidor

torsdag, april 3

Bokföringsfest igen

Idag var vi på studiobesök m klassen och Pål. Skön vibe av högstadieutflykt – på ett bra sätt! Falafel till lunch på Folkets kebab i fint sällskap. Lyckades förstå var mina stråkfiler hamnat och har idag fått höra Scene of the crime med stråket för första gången sen inspelningen förra veckan. Så sjukt glad blev jag av det. Jag ska välja tagningar och göra lite klippjusteringar, sen är vi hemma för mix nästa vecka.

På kvällen har jag haft sjukt trevlig bokförings"fest" med Joel, Simon och Anton. Vi lagade tacos och lekte med iOrdning. Jag är fortfarande lite förvirrad kring vad som händer med inventarieavdraget på harpan och traktamentesschabloner och schablonavdrag generellt men kom en bit på väg mot förståelse i alla fall. Trevlig kväll!

Har fortfarande inte gjort gehörsläxan som skulle varit klar för tre veckor sen. Imorgon förmiddag, mina vänner, då händer det! (eller?)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar