Sidor

torsdag, mars 13

Vaktar de stackars plågade barnen

Bilden beskriver nivån av party stämning idag. I alla fall stundtals.

Jag vaktar teoriprov, mahahha.
Får tvångstankar, typ "måste börja sjunga jätte jättestarkt på något obskyrt" eller "måste låtsas att det sker ett bombhot pga tryckt stämning", och är nära att börja fnittra okontrollerat ungefär hela tiden. Men annars går det bra!
Lite uttråkande bara. Önskar att jag fick skriva provet (igen, eftersom jag redan har test-skrivit de här proven…). Jag älskar att skriva teoriprov, och i ungefär samma sekund som jag inser det inser jag också att jag är lite lätt störd i huvudet. Men det är okej. MAN ÄR OLIKA

Jag har nytt nagellack och det är så extremt fint att jag blir distraherad så fort jag får syn på mina händer.

AAAHHH the bjåtiful sounds of läcket från 12 mp3-spelare med exempelmusik. En salig kakafoni av förvrängda saxofoner. MAN BLIR FRÄLST

Funderar på om jag ska titta på ett avsnitt OC under nästa satslära-sjok. Ge upp det här med att "läsa något seriöst" typ orkestreringsboken och partitur och istället vältra mig i the pleasures av att inte söka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar