Sidor

söndag, mars 9

Episkt fin helg

Alltså åh, den här helgen. Vilken episkt bra helg och vilka episkt bra kompisar jag har.

Lördagsyoga följt av dejt med mina urvänner Marty och Bo. Det är så fantastiskt när det är fint väder på helgen, och vi spatserade en liten stund innan vi slog oss ner med kaffe i solen i humlan.
Sen var jag hemma en sväng och gjorde mysiga saker som att städa lite och öva.
Och sen åkte jag till Astrid på kvällen, där även David var. Vi drack GT, kollade sporadiskt på melodifestivalen och gladdes åt hur ägigt det går för Astrid med juridiken. Sen gick vi till Gondolen där vi mötte Viktor och Anna. Cocktails på Gondolen kan liksom inte gå fel. Och sen gick jag, Astrid och Viktor vidare bort till Imperiet där vi träffade Hallby och hennes nya karl, och plötsligt blev klockan ändå ganska sent. Vid tre-rycket promenerade vi de få minuterna hem och jag somnade tryggt i Astrids säng. Det är så fantastiskt att bo innanför tullarna.

Idag hade vi brunch vilket var ljuvligt, framförallt eftersom det var så länge sen. Solen sken och det fanns liksom inte många problem i världen. Så himla fin söndags-ledig-feeling.
Sen åkte jag hem på eftermiddagen, promenerade i solen uppför nybrogatan, och sen dess har jag klippt klart en inspelning och lagat blomkålssoppa. Nu ska jag öva harpa och titta på OC.
Alltså åh den här helgen har varit så orealistiskt najs. En riktig helg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar