Sidor

söndag, mars 30

En ledig helg

Igår var en fantastiskt ledig lördag med sol, yoga, hemkomst av harpi, frapino + promenad och ärende med Astrid, middag med Josef och slutligen födelsedagsfest hos Anna och Astrid. 

Så bra.

  Jag pimplade GT och kokosdrinkar och kan åter konstatera hur trevliga vänner vi har. Och Hurra för Anna, 22 år! 

Grymt att jag glömde min och Astrids present hemma. Köpte en nutella som dröjsmålskompensation.






Jag tappade uppfattningen om hur många såna där glada drinkar jag faktiskt drack igår, så idag har varit en stillsam dag men en fin sådan. 

Jag har lyckats åstadkomma ungefär ingenting, och har inte känt ångest för det! Det är stort. Personlighetsutvecklingen, osv.
Men jag städade och målade tånaglarna, så det var alltid något!

Fascinerades över ljuset när jag gick hem från mataffären. 
Idag är dagen då man officiellt kan konstatera att vi har överlevt ännu en vinter. Hurra för oss alla!




Och vad jag ska göra i april?

Komponera.
Molto.

Men det ska bli kul och jag ser fram emot denna period. Nu när våren börjar uppdaga sig närmar man sig plötsligt de eventuella deadlinesen med stormsteg.

Och en deadline är ju ofta precis den sparken i baken som man behöver.

Här ska väljas toner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar