Sidor

onsdag, mars 19

Cooking.

Klockan 6:30 i morse stod jag på crosstrainern och sedan dess har det varit fullt ös denna onsdag. 

Jag och Josef hade konsert i Vilunda kyrka i Upplands Väsby och det var hiiimla trevligt, kul och bra såklart och som vanligt. Konserten kändes faktiskt ganska exceptionellt bra dessutom så det var kul. Det är roligt att det alltid blir lite olika versioner på låtarna trots att man gör samma program flera gånger. 

Josef är gullig när han först tar ut låtar lite på skämt på harpan, och sedan får bag på riktigt och sätter sig och vägrar sluta spela.
Harpans magi, den är svår att motstå.



På eftermiddagen körde jag ut bilen till Tyresö, snyltade käk hemma hos pappa och hängde med kissekatterna. Gulligull!

Och så genrepades det på kvällen till soulpuben imorgon. Tror att det blir rätt kul ändå imorgon när det väl händer. Är bara lite motvilligt inställd till rep och logistik och fix och allt som kommer med ett sånt här projekt med så sjukt många inblandade.

På kvällen har jag pratat med Astrid i telefon i en timme och kollat på ett avsnitt OC. Feeling.
Åh, jag brinner för att få sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar