Sidor

tisdag, februari 18

When I see the blossoms wet after the rain

Dag 2 av sjukdom.
Det är verkligen tråkigt att ligga på soffan när man ser hur solen kära solen skiner en hel förmiddag.
Känner mig lite konstig i huvudet och ögonen efter att ha spelat sims för många timmar. Jag lol:ar mig själv så att ni inte behöver – lol. Problemet med att ligga stilla är att precis när man gör det så känner man sig ganska bra, och tänker att "jag kanske kan gå upp och plocka lite saker eller nåt?". Så gör man det och kommer på att det var en jättedålig idé.

Hade i alla fall inte frossa inatt till skillnad mot igår. Det var på något plan upplyftande.

Kan inte vara nog tacksam för att jag inte har konserter just precis nu.. huvva annars!

Man tänker att det inte borde vara så jobbigt att göra något som känns stillsamt, typ komponera eller skicka mail eller textbearbeta, men jag blir så sjukt utmattad i huvudet efter fem minuters trevande försök så det är bara att ge upp. Lite tankeställare ändå.

Det gör i alla fall att jag nu är fast med OC, Felicity, Sims och Mansfield park som jag börjat läsa. På pappret trevligt, men även det goda kan trots allt bli lite överflödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar