Sidor

måndag, februari 3

Mitt namn är krok, men det är inget att hänga upp sig på

Jag är extreeeemt trött. Skulle kunna klä av harpan dess kläder, eller plocka ur diskmaskinen, eller laga någon sorts mat som jag kan äta till middag sen i kväll men jag orkar helt seriöst inte gå upp ur soffan riktigt än.

Igår spelade jag och Josef konsert i Ljungs kyrka i Linköping och det var hur kul som helst. Det är alltid roligt att spela med Josef. Himla kul i bilen, himla kul att spela. Det känns alltid så organiskt liksom, som att man kan göra vad som helst och att man tillsammans är ett enda instrument. Dock kom vi hem sent, och i natt sov jag i Tyresö och sen var jag tvungen att gå upp tidigt för att sjunga upp före gemensam. Helen Sjöholm var där och det var fint och inspirerande, och jag sjöng Allt under himmelens fäste i det arret som jag har gjort, och det kändes väldigt bra. 

I kväll då skulle jag ha varit ledig, men Rebecka som också jobbar som konsertvärd har blivit sjuk så jag ska hoppa in och ta hennes Lilla Salen-konsert. Egentligen skulle jag vilja sova, men det blir säkert bra ändå. 


Här är Josef, en trevlig och sympatisk kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar