Sidor

lördag, februari 8

Lördag i februari

Ingen yoga idag, försökte vara smart och inte ta ut mig för mycket eftersom jag var lite hängig i torsdags. Promenad med inslag av jogg runt Djurgårdsbrunn istället. Fin känsla att snöra på sig joggingskorna för första gången på två månader! Det var hemskt fint ute med halvsmält is som det liksom porlade vatten ovanpå. Har nya löpkläder också tack vare en fet kupong på Stadium så det var dubbel glädje. Kunde ha dubbla långa tights vilket gjorde att jag själv ansåg mig överlista naturen och årstiden.



Annars har jag idag enbart ätit flingor och tonfiskröra – två av livets goda ting!, och skrivit snabba räkor till mig själv. Vilka jag sedan har övat långsamt på. Hoppas att jag ska få till det till nästa vecka HEH. Hade i alla fall kul och är nästan klar med formen på låten nu, vilket är fett. 

I kväll ska det firas att Viktor fyller 20 i morgon, leetle child. Förhoppningsvis blir jag inte allt för carried away utan går hem i någotsånär rimlig tid enligt planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar