Sidor

torsdag, februari 13

I goda vänners lag

Efter ett trevligt, effektivt och framgångsrikt rep inför inspelningen på lördag (denna gång med en not som jag kunde stå för, till skillnad från igår då jag blev ofantligt mobbad för den helt spektakulärt dåliga notbilden jag gav honom) hade jag och Josef en episkt bra session i harprummet då vi både hann jamma Sting Seven days och spela delar av mitt cello-harpa-stycke innan det blev rockad och vi spelade delar av vår kyrkrepertoar på omvända instrument. Måste säga att det ändå gick förvånansvärt.. inte fruktansvärt. Sen var det lämpligen pub på skolan och världen har varit en kul plats.

Imorgon är det Alla hjärtans dag och jag och Joel har bokat in en tid då vi ska ses och skriva kärleksbrev till folk vi gillar. HUR FINT ÄR INTE DET? Världens bästa idé.
Och så har jag sånglektion. På många sätt hade det varit fördelaktigt om jag hade gjort min läxa lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar