Sidor

fredag, februari 28

Hits of Combloux

Punktad lista fungerar alltid.
  • Det bor ett HYSTERISKT gulligt barn här på hotellet som ser exakt ut som det minsta barnet i Despicable me och som är helt perfekt franskt och verkligen hjärtekrossande söt, som en liten liten docka. Jag vill hemskt gärna ta med barnet hem, men vet inte hur jag ska lägga fram det till barnets föräldrar.
  • Jag har grav träningsvärk högt upp på framsidan av mitt högra ben av någon anledning, så till den grad att jag inte kan sätta på mig strumpor eller korsa det benet över det andra utan att med händerna hjälpa till.
  • Jag skulle kunna tänka mig att endast äta crêpe med nutella, och kanske även ost med fikonmarmelad, för resten av mitt liv. Typ. Det blir inslag av fasta fram till påsk sen efter fettisdagen, tjoho.
  • Vi har det bra. Jobbar på med franskan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar