Sidor

söndag, januari 12

Tycker ändå att jag lever min ungdom ganska bra nu

Imorgon skulle man kunna tänka sig att jag ska börja ha lite mer "vardag" igen. Alltså, ställa klockan, gå upp satans tidigt och sedan försöka få saker gjorda under dagen. Skulle vara rätt najs ändå.
Har verkligen en stor issue med tonarten på Box of secrets, att skriva i Ab-moll för orkester är nog inte jättepopulärt men eftersom mina öron ibland är störda låter det inte ens som att det är samma låt om jag spelar i Amoll istället eftersom tonerna låter så himla annorlunda.

De senaste dagarna har varit fina.
Begravningsgig med pappsen, jobbade på hornkonsert, har hängt med Gustav, börjat kolla på The OC. Övat harpa, haft bra flöde och gjort jättemånga nya röstmemon med idéer vilka jag lyssnade igenom idag då jag gick på en lång och förhållandevis iskall men just därför urmänsklig promenad runt Djurgårdsbrunn, kombinerade bokföring med öl och kokoscocktails igår kväll med Josef vilket var ganska genialt, och bortsett från att jag var så trött att jag ofrivilligt zonade ur så fort jag inte sjöng hade vi ett fint ryskt rep med mikaeli hela lördag dag. Kul att vara tillbaka där igen, och extra kul eftersom både Anna och Astrid nu är med på den här produktionen!

Idag städade jag undan julen, och imorgon åker lådorna tillbaka upp på vinden. Hej då tomtarna för denna gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar