Sidor

måndag, januari 27

Josef och harpan


Idag har varit en sån dag då jag inte har sjungit särskilt bra. Men det är okej. Man får ha såna dagar också. Och det har även varit en sån dag i en sån vecka då jag egentligen faktiskt har asmycket grejer som jag borde fixa med (advokatbyrågig på torsdag, konsert m josef på söndag, låt till Pål-kurs som ska vara klar imorgon..typ..) men ändå har prioriterat att hänga med Josef hela kvällen. Vilket iofs har varit assoft. Vi hade från början någon sorts plan på att få saker gjort, men var bara oerhört ineffektiva. Vilket bidrog till najsheten, såklart. Man måste leva också. Jag ska inte glömma bort att även det är viktigt.

Har senaste veckan påmints om hur mycket jag gillar mina närmaste vänner. 
Helt sjukt att jag får vara med så bra personer.

1 kommentar: