Sidor

onsdag, januari 22

Heading west

Okej, så utmattningen av att skriva ett mail till sångläraren på UNT.
Hallå jag har inte skrivit det på bloggen kom jag på nu. 
För er som jag inte har pratat med än – i fredags blev det klart att jag blivit acceptad för utbyte i Texas i höst!! Och ungefär nu har jag väl börjat fatta det mer själv också, och jag är faktiskt helt sjukt taggad. Det känns så bra, och som helt rätt grej att göra i tiden. En termin är planen att jag ska vara där, och sen komma hem och göra examensarbetet på våren. Henning ska också åka vilket är väldigt najs. Men, det blir en del fix och sånt nu med visum och grejer. Inte så att det kommer bli några problem förmodligen, men det ska ju ändå göras.
Ooo det ska verkligen bli fantastiskt. Jag blir lite pirrig av att tänka på det.

Igår hade jag första lektionen med PÅL som lärare i skolan. Det var…. skumt. Men, alltså bra! Men ändå konstigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar